Уперше за 20 років «Укрзалізниця» змінила логотип (фото)

Новий символ компанії символізує рух вперед та готовність модернізуватися

27 вересня на Центральному залізничному вокзалі в Києві відбулася презентація нового корпоративного логотипа «Укрзалізниці». Варто зазначити, що симол «УЗ» не змінювався впродовж двох дестків років. Про це пише Информатор.


Розробкою лоґо займалося креативне агентство Galagan причому абсолютно безкоштовно. Робота тривала близько півроку.


За словами керівника ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова, новий символ компанії, який складається з абревіатури «УЗ» та зображення локомотива, символізує рух вперед та готовність модернізуватися.


Заступник міністра інфраструктури України Юрій Лавренюк додав, що новий логотип означає рух уперед не лише «Укрзалізниці», але країни в цілому.


Синій та білий кольори лоґо символізують день і ніч, а також той факт, що «Укрзалізниця» працює цілодобово для потреб і комфорту своїх клієнтів.


Новий логотип буде єдиним для всієї компанії та її регіональних філій. На презентації представили пасажирський і вантажний вагони, які були забрендовані новим знаком. Керівник ПАТ «Укрзалізниця» уточнив, що планується плавне впровадження нового логотипа.






#Укрзалізниця, #логотип
Анна Захарова
Інформаційний Акцент https://www.infa.ua/upershe-za-20-rokiv-ukrzaliznytsia-zminyla-lohotyp-foto/

Коментарі