До 6 тисяч за секунду: скільки кандидатам коштуватиме реклама на ТБ

Найдорожче з-поміж усіх українських телеканалів за показ політичної реклами бере ТРК «Україна» Ріната Ахметова

Кандидати на посаду Президента України витрачатимуть за секунду політичної реклами на телебаченні до 5 658 гривень, а хвилинний ролик обійдеться кандидатам у понад 300 тисяч гривень. Відповідні розцінки українські медіа сформували напередодні президентських виборів, інформує громадський рух ЧЕСНО.


Повідомляється, що найдорожче доведеться заплатити за вечірній прайм-тайм, найменше – за ефір після опівночі.


Найдорожчу рекламу мають канали з найвищими рейтингами. За даними дослідження телевізійної аудиторії за ІІІ квартал 2018 року, це – ТРК «Україна», далі «1+1» та «Інтер».


Зокрема, найдорожче з-поміж усіх українських телеканалів за показ політичної реклами бере ТРК «Україна» Ріната Ахметова.


«За секунду реклами з 18:00 до 19:00 у будні кандидат у президенти має сплатити 5 658 гривень. Тобто ролик тривалістю 30 секунд коштуватиме майже 170 тисяч, а хвилинний – понад 300 тисяч», – зазначають активісти.


Найдешевше агітувати на телеканалі «Україна» о 5:00 ранку. У цей час вартість секунди ефіру становить 366 гривень.


Нещодавно рух «Чесно» зафіксував на ТРК «Україна» 20-секундний ролик партії «Основа» з анонсом балотування Сергія Тарути у президенти. Одна трансляція такого ролика у вечірньому прайм-таймі, мала б обійтися Таруті приблизно у 100 тисяч гривень.



На телеканал «Інтер» Дмитра Фірташа й Сергія Льовочкіна секунда ефіру з 19:00 до 20:00 коштуватиме кандидату 2715 гривень. Імовірно, найдешевша реклама на цьому каналі – між 6:00 і 7:00 ранку: за секунду ефіру доведеться сплатити 370 гривень, а за ролик на 30 секунд – понад 11 тисяч гривень.


Активісти повідомляють, що напередодні Нового року «Інтер», зокрема, транслював рекламний ролик «Опозиційної платформи – За життя».


«Один показ 46-секундного ролика у вечірньому прайм-таймі повинен був коштувати команді Бойка-Рабіновича від 45 до 125 тисяч гривень», – припускають в ГО.



Третє місце за вартістю політичної реклами посідає телеканал «СТБ» медіахолдингу Віктора Пінчука StarLightMedia.


Найбільше за рекламу там потрібно віддати в неділю з 20:00 до 22:00, коли секунда рекламного часу коштує 2400 грн. А от з першої ночі до шостої ранку на «СТБ» правлять лише 1,20 грн за секунду. Такі самі розцінки на нічний ефір має й телеканал ICTV. Прайм-тайм там коштуватиме 1478 грн за секунду.


Активісти зазначають, що нещодавно на «СТБ» рекламу розміщував президент Петро Порошенко. За один показ ролика у вечірньому прайм-таймі він мав би заплатити від 34 до 75 тис. грн у будні та до 130 тис. у неділю.



Раніше адміністрація президента повідомила, що Порошенко з власної кишені оплачував трансляцію реклами на підтримку автокефалії. Порошенко обіцяв вказати ці видатки у своїй декларації за 2018 рік.


Також на «СТБ» розміщував 16 секунд реклами «Опозиційний блок». Ролик мав би коштувати партії від 10 до майже 40 тис. грн.



Телеканал «1+1» Ігоря Коломойського за секунду ефіру з 20:00 до 23:00 братиме 1050 грн. Найдешевший час – із 23:00 до другої ночі, коли секунда коштує 320 грн.


У ЧЕСНО припускають, що якби Володимир Зеленський платив «1+1» за новорічне відеозвернення, то мав би викласти за 1 хвилину 16 секунд ефіру майже 25 тис. грн, але в новорічну ніч вартість могла бути в рази вищою.



Також на «1+1» замовляє рекламу ВО «Батьківщина». Останні кілька тижнів телеканал транслює відео з новорічними вітаннями Юлії Тимошенко. Один показ такого ролика тривалістю 46 секунд у вечірньому прайм-таймі мав би коштувати партії 37-48 тис. грн.


Прайм-тайм суспільного телеканалу «UA:Перший» обійдеться кандидатам у 70 грн за секунду. Уночі – 12 грн за секунду, тобто 360 грн за один 30-секундний ролик.


Зазначається, що порівняно з виборами 2014 року вартість політичної реклами на телеканалах зросла приблизно на 35-40%.


Законом заборонено використовувати державні кошти на діяльність, пов’язану з виборами, тому партії повинні залучати на ці потреби приватні внески.




#вибори, #реклама, #телебачення
Анна Захарова
Інформаційний Акцент https://www.infa.ua/do-6-tysiach-za-sekundu-skilky-kandydatam-koshtuvatyme-reklama-na-tb/

Коментарі